Don't you "shut up" me..?

Dagen har mestadels bestått utav skratt, härliga vänner och en chailatte med Johannisen. Inget att be om för 2 alltså, hehe.. Nej men livet leker som sagt, skolan går gr8 och världens bästa tjejer.. är ba världens bästa tjejer! Är fett trött, så jag ger er detta, och med det säger jag godnatt! C to the iao.

Namn: Therese typ
Piercingar: Öronen och naveln. Hej tungan?
Tatueringar: Inte än, men dom planeras..
Längd: !70centimeters
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Mellan blond, eller?
Är du kär i någon: Secret
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej fan, tvärtrivs! Men en snygg, stor och vit villa utomlands bangar väl ingen på, eller..?
Tänker du på självmord: Nej, det är inget som just nu snurrar runt i mina tankar
Tycker andra att du är attraktiv: Fan vet jag
Vilket shampoo använder du: Loreal elvital, typ
Vilken parfym använder du: The body shops mumsiga, eller så baxar jag ett sprut av mamsen
Vad är du rädd för: Kärleken kanske
Gillar du att tvätta: Helo tvättmasikn?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Det är ju inte direkt "jippi, nu åker vi", utan mer "okejdåååå..."
Vad har du gjort idag: Varit i skolan, varit i huddinge centrum med Angelica x2 och lite Per, stan och lite sånt
Var det kul: Fett kul!
Hur tidigt stiger du upp: Beror på när jag börjar. 05.55 mestadels. Eller ja, då ringer min väckarklocka ialalfall
Gillar du att slåss: Ibland, ja. Töng på tv spel!
Vad ska du göra ikväll: Nu alltså? Sova arslet av mig
Är du seriös:
Nej. Det skulle jag inte påstå. Det beror på. Jag kan om jag vill
Vad är du allergisk mot:
Matteboken och mjölk
Var har du ont:
Ingenstans. Huvudet lite maybe
Använder du hårspray:
Klart
Kan du stå på händer:
Ja, fett lätt
Favorit serie:
Vänner, Scrubs, Grey's anatomy och Svenska hollywoodfruar funkar alltid

Btw så åskar det riktigt mycket ute nu, och jag hatar åskan.. Så jag ska krypa upp under täcket nu och typ, gömma mig som en rädd liten jävla kanin unge? Usch säger jag bara. Tror jag smyger in till lillasyster och ber henne dela säng med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0