20 september

Idag fyller världens bästa mamma år! Hon fick rosor av mig och blev jätte glad. Då blev jag också lite gladdeliglad :)

Hade sovällskap inatt, så nu är jag riktigt trött eftersom denna puttade upp mig ur sängen och ut i kalla vädret klockan nio i morse.. Så snart blir det sova lite igen, och sen ner och duscha för att fräscha till mig lite. Btw har min söta pappa fått igång min moppe igen, så nu slipper jag gå överallt! Fatta vad skönt?! Och jag har fått min usb kabel till datan också. Men funkar den? Nej. Blir så jävla less! Ingenting funkar för mig..

Förklara dig aldrig - dina vänner behöver det inte, och dina ovänner tror dig ändå inte

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis grattis till mamma, och tummen upp för sov sällskapet, är det den jag tror att det är? ;)

2009-09-20 @ 12:35:13
Postat av: Therese

Tummen upp! :) Yes honey, it is. <3

2009-09-20 @ 21:25:17
URL: http://thessideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0