SNIKET

Onsdag idag = börjar 10.50. NICE! Efter skolan hjälpte Geten oss andra tre tröga jävlar med matten, gick ju som det gick.. Anielica jag och Geten drog sen till huddinge där förstnämnde sen dissade oss för mat?!! Förstår henne, ♥ mat. Det slutade med att jag och Geten satt med en varsin juniorrr från donken och snackade om att flytta till en lägenhet ihop. Det blir niccce. Vad som är ännu mer nice är att jag endast har omprov och utvecklingssamtal i morgon, och att jag inte behöver i skolan en minut innan 12.20! Mer nice än det är att jag och Geten ska ut och gå i morgon bitti istället för att ligga hemma och sova. Efter skolan blir det gym, inget över på den lata sidan i morgon asså!

Ska dra och möta Daniel på en snackis nu. Sen blir det att ringa Geten på vägen hem och fortsätta prata massa onödigt skit :) Älskar't! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0