Några frågor

Skriv in ditt fullständiga namn
Therese Helena Viola Jansson

Vart har du fått ditt namn ifrån och vart ifrån är utsprunget?
Antar att det var för att mina föräldrar gillade namnet! De andra är släktnamn.

Vilket datum är du född?
Första september

Vad heter dina föräldrar?
Marita och Nils. Mita och Nisse, alltså.

När började du blogga?
Oj, det var länge sen. Har haft många bloggar genom åren.

Är du kär?
Secret.

Har du ett förhållande?
Nej.

Hur ser din mobil ut?
En babyrosa från LG! Jag älskar den, så fin!

Om du fick barn nu, vad skulle du döpa barnet till och varför?
Deborah, för jag tycker det är så mega fint.

Har du någonsin varit gravid?
Nepp!

Beskriv din klädstil.
Oj, svår. Vet inte riktigt hur jag ska förklara den.. Tar på mig något och så matchar jag ihop det med övriga kläder. Och så självklart en massa massa smycken. I love blingblings.

Vad heter dina allra närmaste vänner?
Johanna som jag har gängat med i snart 5år, min bästavän! Geten, Madde och Asp är tjejerna jag lärt känna väldigt bra under en väldigt kort tid, dom står mig också nära. Robin och Christopher är dom killarna som vet i princip allt om mig, som jag litar på mest.

Skriv in din ''topp-5'' lista med dina favoritlåtar.
David Guetta, Akon - Sexy Bitch
Dj Antonie - Arabian adventure HAH
Maroon 5 - Won't go home withtout you
The bloody beetroots - Warp 1.9
Michael Jackson - You are not alone

Har du någonsin rymt hemmifrån?
Yes.

Är du en glad eller ledsen människa?
Jag är nästan alltid glad! Haha, eller jag försöker iallafall. Det beror helt på mitt umgänge. Men jag är oftast glad, förutom mina dåliga dagar då, eheh.

Vad får folk oftast för första intryck av dig?
Nej men det vet ju inte jag? Bitch? :D

Vilka kändisbloggar läser du?
Försöker att inte kolla så mycket, med fjortisbloggarna måste jag ju säga.. Med Kissie i täten såklart!

Vad har du för hårfärg, ögonfärg och skostorlek?
Jag är mörk blond på riktigt tror jag, är nog så nära min riktiga hårfärg nu som jag kan komma med färgning. Mina ögon varierar i färg (?) av någon anledning.. Men dom är grönblå! I skorna har jag 37/38.

Vilket land är du ifrån?
Sverige!

Vilken stad bor du i?
Stockholm.

Vilken kyrka är du döpt i?
Om jag ändå visste det va?

Röker du?
Nej då. Lite kanske.

När drack du senast alkohol?
I fredags.

Snusar du?
Blä! Fifan..

Vart handlar du oftast dina kläder?
Gina tricot och H&M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0