Livetärdåbraalltid

Kom nyss hem efter en heldag med två av mina favoritbrudar! Angelica x2, kan det bli bättre? ♥  Diggar stilen på bilden asså. Kattigt, MIJAO!
Hänt idag? Var i skolan, efter det drog jag med Angelica hem till Angelica. Hade jätte mysigt!
Göra snart/senare? Köpa halstabletter och sen kolla DH, woooho!
Kläder idag? Fjortisbrallan är på plats, underkläder, svart linne, svart tjocktröja och väst
Kläder just nu? Samma. Minus västen då..
Stör dig på? Folk som söker efter en, jag menar - vill ha allt av en, men sen inte vet vad hon/han ska göra åt saken när jag väl står där framför..
Planer för morgondagen? Inte något speciellt sådär jag vet just nu.. Kanske kan passa på att träffa en grymt saknad vän? Eller så ligger jag bara hemma i sängen och sjukar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0