All day, every day

Just nu sitter jag i min säng och är as orolig. Varför? Min bästavän ligger på sjukhus och ska opereras.. Själv är hon as mallig och leker orädd. Töffing där.. Ska iallafall ta första buss till huddinge sjukhus i morgon när jag slutar skolan, that's förrr sure! Jag älskar dig Johanna!


Igår var det mysigt. Kan inte säga annat än att det är pga mina tjejer jag orkar. Vad som hände igår vet vi om, och det tänker jag inte skriva ut här. Tycker iallafall lite synd om Geten som låg upp länge, själv. Men jag älskar mina brudar, ni betyder massor!
Imorgon blir det tillbaka till skolan. Trött på skiten. En vecka kvar, sen är det lov! DET ÄR NICE!!! Naeh för jag längtar ju inte liiiiiiiiiite mycket?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0