You're killin' me softly.

Kom hem från globen för en timme sen, har pratat med Micke och nu blir det sängen för mig. Börjar 8.00 i morgon och har lång dag, dvs att jag slutar runt 15. Orkar inte.. Men ska jag orka ens lite måste jag sova. I morgon blir en jobbig dag. På fler än ett sätt..

Om jag berättade för dig att du är allt jag vill ha och att det dödar mig att vara så långt ifrån dig, skulle du säga att du älskar mig också så vi kunde gråta tillsammans?
Eller skulle du skratta åt mig och säga, jag sa ju det?

Kommentarer
Postat av: olivia

vilken snögg bild du har hähä (:!

2009-11-19 @ 09:48:25
Postat av: Therese

Haha jojo, det var ju inte dig jag tog den av heller. Nej nej (a)

2009-11-20 @ 17:21:30
URL: http://thessideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0