this time

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smycken: Örhängen & halsband
Dagens klädsel: Strumbyxor, linne x2, tröja, halsduk
Dagens låt: Goodnight and go - Imogen Heap
Dagens plus: Att jag blev godkänd på matten (!!!!!!!) och att jag och Geten tog tag i skiten och bytte skåp! Överskåp är nice..
Dagens minus: Att jag är sjukligt trött och inte orkar gå ut.. Inget gym idag heller.
Dagens person/er: Geten, Madde, Asp & min man, alltid <3
Dagens beroende: Vänner
Dagens borde: Plugga antar jag. Men vem pallar..?
Dagens planer: Sova <333
-
Nej, även om jag inte orkar ska jag nog fan resa på min feta röv och gå ut en snabbis! Tyvärr jag har jag inte haft tid (Läs: orkat..) att lägga in ny musik på mobilen, så det är fortfarande samma gamla skit jag måste lyssna på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0