Onsdag

Saknar mina tjejer galet mycket ♥

Åh hjälp vad trött jag blev nu. Ba pang! Helt random så blev jag as trött. Otroligt jobbigt. Aja. Så kan det gå. Får gå fort dethär nu då.           - Jobbiga dagar just nu. Jag menar, obekväma skor första dagen som fortfarande visar att jag verkligen tog fel, upp tidigt, stressa som fan, sitta på en buss i en halvtimme, jobba i sju timmar, vänta på bussen hemåt igen i en halvtimme, sitta på bussen igen i en halvtimme. Pallanteeeee!! Jaja cred till Louise som tycker om mig endå :))) hih.
.
BTW har jag hittat någt nytt som är aaaaskul! Café world på fejjan! Fattar inte riktigt allting än, men jag gillar't endå! Har förberett mig mentalt och med musik för att orka sitta på bussen i morgon bitti i en halvtimme. Orkar inte. FAEN. Musik eller ringer min kvinna så blir det bra endå. Lövsångarvägentyckerjaginteallsom.. PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0