I just love it

Helgen har varit klockren asså. Var inte på mitt bästa mood när tjejerna kom hit igår, men det fixade till sig fort! Middag, alkohol, bubbelbad, cigg, promenad & Lilla bestod alltså gårdagen av. NAJSJSJS! I fredags var det också funnyfunny. Hos Geten var det krök med tjejerna och Direktör Larsson, lika najs det. Kvällen urartade lite och det kom tårar som snabbt togs tillbaka, men det gör inget! Förhelvette..                - Nu blir det att göra chai latte och fortsätta prata med världens finaste människa + underbara vänner. LOVE IT!



Och du din falska äckliga lilla fitta, kan du för en gångs skull sluta kladda i mitt liv? Jag vill inte ha någonting med dig att göra, fattar du inte det? Du visade mig hur ditt "nya jag" har blivit, och jag gillar det absolut inte! Det funkar inte att komma och prata, gråta, skratta och leka hos mig. Du har sabbat så det räcker. Kan du snälla lämna mig ifred nu? Du betyder ingenting längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0