Gaaaah

Herregud vilken jävla helg! Spenderades hemma (..... yeah, funny?) med manligt sällskap <3 samtliga dagar och i natt fick jag sällskap av Johanna. Gick som det gick och slutade som det gjorde. Helgen sög med andra ord! Lovet i allmänhet har varit guld och as mysigt!

Det är måndag och jag kravlade mig upp ur sängen som en död val.. Jag var totalt förstörd och när klockan ringde och "Time to get up sunshine!" lös på mobilen så slockade ju allt hopp. Ahapp?! Och att Johanna ligger och snoozar när jag som en zombie går upp för att fixa mig gör ju inte saken bättre? Well - skola, plugg, tider att passa. Igen. Nästa vecka är dock en för jävla härlig vecka - ingen skola! WIE! Prao istället, ser jag fram emot!
Har btw inte tränat på hur lång tid som helst, LANGA ETT PANNSKOTT! Får bli i morgon.. Well, nu ska jag sneaka runt på fejjan. Hööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0