For some reason I can't explain

Igår var jag ute och gick med Lilla i drygt en timme och bara pratade, vilket var otroligt skönt! Älskar min lillasyster, hon är seriöst världens bästa och en as söt person i allmänhet. Iallafall, det blev så att vi började prata om en person som betydde mycket för både henne och mig, för länge sen. Jag berättade vad jag har hört av andra som på ett eller annat sätt, på något vis var inblandade i det som har hänt och hon gjorde lika dant. Då kom det också fram att denne har tagit kontakt med min lillasyster och bett henne höra av sig om det skulle vara någonting. Vad som helst. Då undrar jag bara, hur i helvette tänker man om man säger så? Personen i fråga behandlade mig som skit, som en Ingen, som någon man kunde sparka på - ännu mer om jag låg ner, och på så sätt även henne likadant pga våran relation.
.
Så jag ber dig, du vet vem du är och jag är medveten om att du läser min blogg dagligen, så sluta försöka hålla kontakt med min familj. Sluta prata om mig. Sluta be dina kompisar hålla koll på mig. Sluta kolla på mig. Sluta tänka på mig. Sluta försöka nonchalera mig och sen få en anledning att prata med mig för att jag råkade kolla mot ditt håll. Du tjänar absolut ingenting alls på att fortsätta med ovanstående. Du vinner inte på det.
.
Det var du som sa upp vår vänskap och kontakt för att du inte fick som du ville, för att jag tröttnade. Hur du väljer att förvränga sanningen är din sak, jag bryr mig inte. Men om jag fick, för en gångs skull, säga vad jag tycker - skulle jag sagt att jag vill ha det ogjort och fortfarande vill ha dig som den person du en gång var för mig. Innan allt skit, innan den tiden kom som vi stod varandra som närmast. För sanningen är den att jag saknar personen som jag såg hos dig först, för 2år sen. Det är den personen jag började bry mig mer och mer om, och det var pga den personen det också blev som det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0