04/11 '09

Härlig dag idag, so far! Hann vakna, äta (?!!), fixa mig och svepa ett glas obóy i morse utan stress OCH komma i tid. Helt fucking amaziiing!!! Svenskan var nicechill, snackade våldtäkter och blabla. InLaA var ännu mer nice, hade super lätt prov och fick gå när jag var klar, så 18minuter efter att jag startat fick jag gå. Chiiiill!
S ringde nyss.. Blev lite konstigt, men han känner mig så han fattade vad jag menade och vad jag var ute efter. Skönt!

BTW, Måstemåstemåste träffa min Babyjohanna snart igen.. I måndags sist - idag är det onsdag?! Det suger att gå i olika skolor. Jag menar, från varenda dag typ, till att ses någon gång i veckan och någon ledig dag i helgen? Det funkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0