Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye?

I morgon drar skolan igång igen. På riktigt den här gången. Börjar 10.30, vilket är väldigt skönt! Ska möta upp Fevzi, ha matte, lunch och sen materialkunskap. Och sen väntar återstående härliga timmar på gymmet. Herrefuckinggud vad jag <3 mitt schema!

Ikväll har det hänt massor med saker egentligen. Mest ville jag bara få fram att jag faktiskt finns här. Även för folk jag knappt känner. Jag hoppas att jag var till någon hjälp över huvudtaget. Men det kändes som att det jag ville ha sagt gick fram, och det är jag glad över. Och äntligen har jag gjort någonting åt mitt pissfärgade gula hår! Är inte längre så otroligt "hej kom och hjälp mig!" blond, vilket är skönt. (Nu kanske folk kan börja ta mig seriöst?!?!?!) Tack Johanna gumman! Bild på håret kommer när jag känner för att lägga upp någon..  Nu väntar plugg och sen sängen.

Ses imorgon sötnosar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0